Ouders

Basisschool Walburgis hecht grote waarde aan de betrokkenheid van ouders bij de school. Samen zijn we verantwoordelijk voor de opvoeding van uw kind. Dat vraagt om duidelijke communicatie tussen ouders en school op basis van gelijkwaardigheid en vertrouwen. We willen de ouders zoveel mogelijk betrekken bij ons onderwijs en andere activiteiten. Om u op de hoogte te houden organiseren we geregeld informatieavonden en oudergesprekken.

Klasbord Ouderapp

Via de Klasbord Ouderapp krijgt u alle belangrijke informatie van de school en de groep waar uw zoon/dochter deel van uitmaakt. Geregeld deelt de leerkracht hierop foto's en informatie van de groep. Ook het inschrijven voor gesprekken gebeurt via deze app en u leest via de Klasbord Ouderapp de maandelijkse nieuwsbrieven.